Thursday, March 5, 2009

Kanskje ikke så dritt allikevel

Jeg skal på premieren av Watchmen i natt, så det blir kanskje ikke så drittdag i dag som jeg trodde allikevel. Eneste aber er at jeg skal opp tidlig i morgen fordi jeg må hjelpe til med et show. Får prøve å sove litt mellom redigering og kino etterpå.

I går spiste jeg Godiva sjokolade. Sjokolade er virkelig roten til alt godt. Jeg virkelig elsker sjokolade. Jeg tror kanskje meningen med livet er å nyte sjokolade.

Så skal jeg endelig på konsert igjen snart.

Livet har egentlig ganske mye innhold. Det er bare så rart å bli voksen. Ting opplevdes mye sterkere da jeg var liten. Alt var så mye mer betydningsfullt. Lurer på om det å gi f. minsker livsgleden jeg. Jeg tror jeg skal begynne å bry meg litt mer, slik at jeg igjen kan begynne å nyte livet i fulle drag.

- Brødhuet.

No comments:

Post a Comment